طراحی سایت فروشگاهی
페이지 정보
작성자 Vernita 작성일24-08-08 21:21 조회15회 댓글0건관련링크
본문
صفحه فرود نخستین صفحه ای است که بازدیدکنندگان سایت و یا وبلاگ شما، از طریق آن وارد فضای محتوای شما میشوند.
معمولاً بازدیدکنندگان، پس از مشاهدهی صفحه فرود یکی از سه کار زیر را انجام میدهند:
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی طراحی وب سایت فروشگاهی وب سایت در تهران و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحهی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحهی فرود، از چه شیوههایی تغذیه میشود و ورودی میگیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویسهای متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM میتوانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایتهایی بزنید که به صفحهی لندینگ مد نظر شما لینک دادهاند. سرویسهای زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینهی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینکها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش میشوند، الزاماً مهمترینها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود میآیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایدههایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایتها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایتها بالعکس، میکوشند همه را از شبکه
معمولاً بازدیدکنندگان، پس از مشاهدهی صفحه فرود یکی از سه کار زیر را انجام میدهند:
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی طراحی وب سایت فروشگاهی وب سایت در تهران و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحهی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحهی فرود، از چه شیوههایی تغذیه میشود و ورودی میگیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویسهای متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM میتوانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایتهایی بزنید که به صفحهی لندینگ مد نظر شما لینک دادهاند. سرویسهای زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینهی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینکها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش میشوند، الزاماً مهمترینها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود میآیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایدههایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایتها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایتها بالعکس، میکوشند همه را از شبکه
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.