Hoe verminder ik de galm in mijn huis? > 상담문의

본문 바로가기
사이트 내 전체검색


Hoe verminder ik de galm in mijn huis?

페이지 정보

작성자 Tyree 작성일24-07-22 10:27 조회24회 댓글0건

본문

Naast design betonvloeren zijn ook gietvloeren van met name polyurethaan (PU gietvloer Greenline) mooi vlak en strak. Zo’n vloer kan overal in de woning worden toegepast in enorm veel verschillende kleuren. Deze gietvloer voelt warm en comfortabel aan en kan een stootje hebben. De gietvloer is eenvoudig schoon te maken en dat biedt gemak voor wie huisdieren heeft.
Reken een aantal dagen voor het aanbrengen van een PU gietvloer en werk het liefst met twee personen. In het bedrijfsleven worden ook vaak troffelvloeren geplaatst. Dit is een vloer bestaande uit fijne grindkorrels die je in epoxyhars giet.
Wat kost het nou eigenlijk, zo’n gietvloer met marmerlook? Door het zelf te doen bespaar je gegarandeerd honderden tot duizenden euro’s. Stel, jouw woonkamer is 15 m² en je wilt een gietvloer met marmerlook aanbrengen op basis van PU.
Kies bijvoorbeeld voor een leuke foto van uw gezin, uw trouwe viervoeter of uw favoriete vakantiefoto. Alle foto’s en ontwerpen zijn mogelijk, zolang de resolutie hoog genoeg is. Wekelijks krijgen wij vragen over galm en daarop geven wij in deze blog graag antwoord. Het PET-vilt van EASYfelt is uiteraard één van de vele oplossingen die zij kunnen meenemen in het advies en voorstel. Lees meer op de pagina akoestisch onderzoek en maak direct een afspraak op locatie. EASY Noise Control meet, adviseert, levert en monteert akoestische oplossingen.
Al onze gietvloeren zijn bovendien leverbaar in meer dan 300 RAL-kleuren. Daar tegenover kan een slecht geïnstalleerde of onderhouden gietvloer snel verkleuren, barsten of beschadigen. Daarom is het ook aan te raden om regelmatig onderhoud te doen en op termijn een nieuwe laag aan te laten brengen. Hierdoor verleng je de levensduur van je vloer en blijft hij mooier.
Door het verschil in materiaal moet je rekening houden met een andere aanbrengmethode en een andere uithardingstijd. Een gietvloer moet je, zoals de naam al zegt, gieten en een troffelvloer smeer je uit. Een ander verschil is dat je bij een troffelvloer verschillende gradaties antislip kan aanbrengen. Binnen ons aanbod bieden we meerdere soorten gietvloeren aan.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

TEL. 055-533-8251 FAX. 055-533-8261 경남 창녕군 창녕읍 탐하로 132-11
대표:최경로 사업자등록번호:326-86-00323

Copyright © kafico.com All rights reserved.