Car οικονομία Car Κατασκευη Ιστοσελιδας Ευρεία εφαρμογή του COD από τ…
페이지 정보
작성자 Alexandria Sisc… 작성일24-10-02 04:35 조회2회 댓글0건관련링크
본문
Κατασκευη Ιστοσελιδας Οι τρεις κινητήρες που ήδη έχουν το σύστημα Cylinder on Demand, δίνουν στατιστικά περιορισμού της κατανάλωσης που είναι αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά......
Ευρεία εφαρμογή του COD από τον όμιλο VW Κατασκευη Ιστοσελιδας Η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων περιορίζει κατά 20% την κατανάλωση
Οι τρεις κινητήρες που ήδη έχουν το σύστημα Cylinder on Demand, δίνουν στατιστικά περιορισμού της κατανάλωσης που είναι αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά.
Η μείωση της κατανάλωσης έως και 20% σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα χωρίς το COD, είναι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό που δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο τον όμιλο VW.
Ήδη η εφαρμογή του συστήματος στον τετρακύλινδρο σε σειρά των 1,4 λίτρων, όπως και στο V8 TFSI των 4,0 λίτρων αλλά και τον W12 FSI των 6,3 λίτρων θεωρείται απόλυτα επιτυχημένη, που θέσεις εργασίας μάρκετινγκ Διαδικτύου μια και τα νούμερα κατανάλωσης αλλά και εκπομπών ρύπων είναι πραγματικά εντυπωσιακά.
Η ευελιξία του συστήματος που απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους του κινητήρα προς όφελος της οικονομίας όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του από τον οδηγό, seo7 είναι αυτή που επιτρέπει στον όμιλο VW να θέλει να επεκτείνει την εφαρμογή του και σε άλλα μηχανικά σύνολα.
Πηγή: gocar.gr
Κατασκευη Ιστοσελιδας Κατασκευη Ιστοσ
Ευρεία εφαρμογή του COD από τον όμιλο VW Κατασκευη Ιστοσελιδας Η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων περιορίζει κατά 20% την κατανάλωση
Οι τρεις κινητήρες που ήδη έχουν το σύστημα Cylinder on Demand, δίνουν στατιστικά περιορισμού της κατανάλωσης που είναι αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά.
Η μείωση της κατανάλωσης έως και 20% σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα χωρίς το COD, είναι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό που δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο τον όμιλο VW.
Ήδη η εφαρμογή του συστήματος στον τετρακύλινδρο σε σειρά των 1,4 λίτρων, όπως και στο V8 TFSI των 4,0 λίτρων αλλά και τον W12 FSI των 6,3 λίτρων θεωρείται απόλυτα επιτυχημένη, που θέσεις εργασίας μάρκετινγκ Διαδικτύου μια και τα νούμερα κατανάλωσης αλλά και εκπομπών ρύπων είναι πραγματικά εντυπωσιακά.
Η ευελιξία του συστήματος που απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους του κινητήρα προς όφελος της οικονομίας όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του από τον οδηγό, seo7 είναι αυτή που επιτρέπει στον όμιλο VW να θέλει να επεκτείνει την εφαρμογή του και σε άλλα μηχανικά σύνολα.
Πηγή: gocar.gr
Κατασκευη Ιστοσελιδας Κατασκευη Ιστοσ
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.